dietetykpruszków.pl

Trzy kroki do idealnej sylwetki

Każdy z nas chciałby pozbyć się zbędnych kilogramów i cieszyć się idealną sylwetką. Jednak niewielu z nas wie jak to osiągnąć. Dzięki nam poznasz kilka najważniejszych kroków, które pomogą Ci zmienić swoje życie na zdrowsze.

 

Po pierwsze – motywacja!

 

Proces chudnięcia zazwyczaj jest dość długotrwały, dlatego aby osiągnąć swój cel niezbędna jest motywacja. Wiele osób poddaje się już na samym początku, ponieważ od pierwszego dnia katuje się ciężkimi godzinnymi treningami  i je przy tym tylko sałatę. Według nas dużo zdrowszy jest zbilansowany program treningowo-żywieniowy, wprowadzany w życie stopniowo. Powoli zwiększaj ilość powtórzonych ćwiczeń i ograniczaj niezdrowe produkty w swoim jadłospisie. Najważniejsze jest, aby nie robić nic na siłę, ale starać się utrzymać systematyczność. Zdobywanie każdego kolejnego kroku będzie coraz łatwiejsze, a treningi i dieta staną się miłym przyzwyczajeniem, a nie smutnym obowiązkiem.

 

 

Po drugie – rusz się!

 

Od dawna wiadomo, że sport to zdrowie. Nawet pół godziny ruchu dziennie wpływa zbawiennie na cały nasz organizm. Dzięki ćwiczeniom możemy zyskać nie tylko wymarzoną sylwetkę, ale także poprawić swoją pamięć i koncentrację, wzmocnić swoją odporność czy wyeliminować ze swojego życia stres. Pamiętaj jednak, że na efekty treningu trzeba trochę poczekać. Jednak gdy zobaczysz jak zmienia się Twoje ciało i poprawia się Twoje samopoczucie będziesz chciał ćwiczyć więcej i więcej!

 

 

Po trzecie – jedz zdrowo!

 

W procesie chudnięcia oprócz wzmożonego wysiłku fizycznego niezwykle istotna jest odpowiednia dieta. Nawet najcięższe treningi nie dadzą oczekiwanego efektu, gdy będziesz nieprawidłowo się odżywiać. Warto zgłosić się do dietetyka, który ułoży plan żywieniowy dostosowany specjalnie dla Ciebie. W poradni dietetykpruszków.pl wiele osób już otrzymało kompleksowy plan żywienia, który pomógł im pozbyć się zbędnych kilogramów i cieszyć się zdrowiem. Aby dieta przyniosła efekty dietetyk podczas jej układania uwzględnia wiele czynników m.in. tryb życia, stan zdrowia, predyspozycje kulinarne czy alergie i nietolerancje pokarmowe.